Yamaha MT-03 2020 – Τα δυνατά του σημεία

13 Ιανουαρίου 2020
Posted by: motorex

Yamaha MT-03 2020

Το Yamaha MT-03 2020 του ανανεώθηκε για το 2020, με τις διαφορές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο να έχουν να κάνουν με το νέο ανάποδο πιρούνι, το νέο κοστούμι και τον μοναδικής σχεδίασης προβολέα που μοιράζεται με το MT-125, με τη διαφορετική θέση οδήγησης, για καλύτερη πληροφόρηση του αναβάτη, με τα νέα όργανα, τους νέους διακόπτες και με την καλύτερη ποιότητα των εξαρτημάτων της μοτοσυκλέτας.

Το μερίδιο αγοράς των γυμνών μοντέλων 300-400 κ.εκ. στην ευρωπαϊκή αγορά μοτοσυκλέτας είναι μικρότερο από εκείνο των 125, αλλά έχει ανοδική πορεία, με τη Yamaha να κατέχει το 16% στο σύνολο των πωλήσεων, στην περίοδο 2014-2019.

Το μοντέλο του 2020 επενδύει στα δυνατά στοιχεία του προηγούμενου, δηλαδή τη φιλικότητα, τη χαμηλή σέλα, αλλά και τη δυνατότητα του να κινηθεί σβέλτα και να χαρίσει διασκέδαση, ενώ σπρώχνει τη συνταγή σε νέα επίπεδα, προσθέτοντας μια εξαιρετικά επιθετική streetfighter εμφάνιση, και βελτιώσεις στα σημεία.

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 321 κ.εκ. με τους 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής παραμένει ως έχει, compact σε διαστάσεις και αποδοτικός όσο και πριν, με σχέση συμπίεσης 11,6:1, στρόφαλο 180 μοιρών, σφυρήλατα πιστόνια, και Offset DiASyl κυλίνδρους. Τα μπεκ του ψεκασμού έχουν 12 οπές, και τα επίσημα νούμερα απόδοσης είναι 42 hp / 10.750 rpm και 3 Kgm / 9.000 rpm. Ο χαρακτήρας του κινητήρα είναι φιλικός, με γλυκιά, γραμμική απόδοση που δεν σταματά ψηλά, όπου οι 2 κύλινδροι κάνουν τη διαφορά έναντι του μονοκύλινδρου ανταγωνισμού.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου διαμάντι, ενώ το επίσημο νούμερο του βάρους της μοτοσυκλέτας κάνει λόγο για μόλις 169 γεμάτα κιλά. Η κατανομή του βάρους σύμφωνα με τη Yamaha είναι στο ιδανικό 50/50, ενώ το ψαλίδι ασύμμετρης σχεδίασης είναι μακρύ στα 573 mm -όπως είχε κάνει η Yamaha αρχικά με το YZF-R1- προσφέροντας καλύτερο έλεγχο στα φρένα, στις επιταχύνσεις και στις στροφές.

Διαφορετικά είναι τα καλύμματα του ψυγείου, πιο διακριτικά και μαύρα το 2020, διαφορετικά και τα πλαστικά στα πλάγια της μοτοσυκλέτας, διαφορετικό το φτερό μπροστά, διαφορετικό και το σχήμα του ρεζερβουάρ (πιο φαρδιοί «ώμοι», κοντύτερο, και με καλύτερες επαφές για τα γόνατα), ρεζερβουάρ που παραμένει στα 14 λίτρα. Ίδια παραμένει η καρίνα.

Μπροστά, τον λόγο έχει ο νέος προβολέας με τα 3 LED φωτιστικά σώματα που κάνουν το MT-03 να μοιάζει με… ρομπότ της σειράς Transformers. Τα δυο οριζόντια πάνω είναι τα φώτα θέσης, ενώ ο στρογγυλός μικρός προβολέας στο κάτω μέρος είναι τα φώτα πορείας, περιέχοντας τόσο τη μικρή όσο και τη μεγάλη σκάλα.

Σημειώστε πως για το 2020, τόσο τα φωτιστικά σώματα (εμπρός και πίσω), όσο και τα φλας είναι τεχνολογίας LED για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και μικρότερη κατανάλωση, οπότε μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα με Full LED φώτα.

Πολύ καλή η οθόνη, με όλες τις ενδείξεις που μπορεί να θέλει ο αναβάτης, τόσο για την κίνηση στην πόλη όσο και για το ταξίδι. Σημειώστε πως νέοι είναι και οι διακόπτες, με το δημοφιλή νέο διακόπτη μίζας που έχουμε δει σε πλειάδα νέων μοντέλων, όπου ο αναβάτης τον τραβάει προς τα κάτω για να βάλει μπροστά τη μοτοσυκλέτα.

Το ΜΤ-03 θα κυκλοφορήσει σε 3 χρωματισμούς: Ice Fluo, Icon Blue και Midnight Black, ενώ η τιμή του στην Ελλάδα παραμένει σε κορυφαία χαμηλό επίπεδο παρά την ανανέωση, χαμηλότερο κατά… 500 ευρώ από το προηγούμενο μοντέλο, στα 5.190 ευρώ!

Αυτή η εκπληκτική τιμή θα μπορούσε να αναδειχθεί στο δυνατό χαρτί της μοτοσυκλέτας, καθώς κάνει το MT-03 φθηνότερο από τα Husqvarna 401 Svartpilen & 401 Vitpilen κατά 1.790 ευρώ, από το KTM 390 Duke κατά 600 ευρώ, από το Honda CB300R κατά 800 ευρώ, αλλά και από το BMW G 310 R κατά 60 ευρώ!

Πηγή: bikeit.gr