Yamaha Tracer 700 – Ανακοινώθηκε η – εξαιρετική – τιμή του για την Ελλάδα

25 Φεβρουαρίου 2020
Posted by: motorex

Yamaha Tracer 700 2020

H ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε., επίσημη αντιπροσωπεία της Yamaha στην Ελλάδα, ανακοίνωσε την τιμή του Tracer 700 2020 στην Ελλάδα, τιμή που κρίνεται εξαιρετικά μελετημένη και άκρως δελεαστική.

Δίχως να μακρηγορούμε, το Yamaha Tracer 700 του 2020 κοστίζει 8.790 ευρώ, τιμή που το κάνει να ξεχωρίζει στην κατηγορία του -και όχι μόνο-, δίνοντας του άμεσα την σφραγίδα Value for Money μοτοσυκλέτας.

2020-Yamaha-MT07TR-MBNM3-Detail-001-03

Με σχεδίαση σαφώς επηρεασμένη από το R1, το Tracer 700 παρουσιάζεται σαφώς πιο μοντέρνο και επιθετικό σχεδιαστικά σε σχέση με την υπάρχουσα μοτοσυκλέτα με full LED φώτα και πιο στενή μετωπική επιφάνεια. Η Yamaha τοποθέτησε παράλληλα μια νέα LCD οθόνη με μπλε φόντο, ενώ αλλαγές υπάρχουν και στην εργονομία της θέσης οδήγησης. Η σέλα είναι νέα με στόχο τα υψηλότερα επίπεδα άνεσης και το τιμόνι είναι πλέον ελαφρώς φαρδύτερο για να προσφέρει ακόμη καλύτερο μοχλό. Ανανεωμένη παρουσιάζεται και η σέλα του συνεπιβάτη.

2020-Yamaha-MT07TR-MBNM3-Detail-008-03

Αλλαγές δεν έχουμε στα φρένα με τους δίσκους διαμέτρου 282 χλστ. να παραμένουν όπως και οι δαγκάνες των δύο εμβόλων με τις οποίες συνεργάζονται. Το ίδιο ισχύει και για τον πίσω δίσκο των 245 χλστ. με την μονοπίστονη δαγκάνα.

Αλλαγές έχουμε και στην ανάρτηση με νέο εμπρός πιρούνι που φέρει και ρύθμιση για την προφόρτιση ελατηρίου ενώ το αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς. Οι διαδρομές ανέρχονται στα 130 και 142 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά το μεταξόνιο φαίνεται να έχει κερδίσει άλλα 10 χλστ. και να φτάνει στα 1.460, ενώ το βάρος παραμένει στα 196 κιλά πλήρες υγρών. Ελάχιστα αυξημένο φαίνεται και το ύψος της ανασχεδιασμένης σέλας, κατά 5 χλστ. στα 840 χλστ. Ίδια παραμένει και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ των 17 λίτρων.

2020-Yamaha-MT07TR-MBNM3-Detail-010-03

Ο γνωστός CP2 κινητήρας προσαρμόστηκε στις απαιτήσεις των προδιαγραφών Euro 5 και αποδίδει 74 ίππους -μόλις 1,3 ίππους λιγότερους- και 6,93 κιλά ροπής στις 8.750 (9.000 πριν) και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας έχουν προσδώσει παράλληλα και έναν σαφώς πιο ελκυστικό ήχο κάνοντας αλλαγές και στην εξάτμιση. Αλλαγές στην απόδοση δεν υπάρχουν σε σχέση με την μοτοσυκλέτα που γνωρίζουμε σήμερα ωστόσο η Yamaha έκανε ελαφρώς πιο κοντή την τελική μετάδοση για πιο δυνατές επιταχύνσεις από στάση αλλά και εν κινήσει.

2020-Yamaha-MT07TR-MBNM3-Detail-003-03

Με μια ματιά

  • Η ελαφρύτερη στην κατηγορία της, σύμφωνα με την Yamaha
  • Αναβαθμισμένη και ρυθμιζόμενη μπροστινή και πίσω ανάρτηση
  • Αεροδυναμικός ανεμοθώρακας με δυνατότητα ρύθμισης με το ένα χέρι
  • Διπλοί προβολείς LED και φώτα θέσης
  • Κινητήρας CP2 άμεσης απόκρισης και υψηλής ροπής
  • Δυναμική θέση οδήγησης με άνετη εργονομία
  • Διπλή σέλα για την άνεση του οδηγού και του συνεπιβάτη
  • Μεγάλη αυτονομία

Πηγή: bikeit.gr